2011.09.12. 22:21
Így kerítsünk uniós pénzt bármire
Igen egyszerű a recept. Mindenfelé hangoztatják, hogy uniós pénzt csak a céljára lehet használni, és éppen pont akkor teszik ezt, mikor meg kell magyarázni, mire, miért nem költenek. Zsombón kerékpárutat építettek, látszólag. Szép átadó is volt, öltönyös politikusokkal és biciklis gyerekekkel. A felszín alatt azonban valami más is épült. Az állatorvosi ló megdöglött, és most vizsgálhatjuk. Recept 9 lépéssel.
1. Végy egy alföldi falut, ahol még nincs kerékpárút, a biciklisek úgy közlekednek, hogyan 100 éve, az úttesten.
2. Terjeszd el, hogy a kerékpárral közlekedés feltétele az, hogy külön kerékpárút legyen. Várj, míg lassan felforr a vágy a közösségben, hogy bicikliúton biciklizzen, ne a gyilkos zsombói forgalomban a falu autópályáin.
3. Keresd meg, hogy hol kéne járdát építeni, hol van szükség mondjuk vízvezetékek cseréjére, mert már ezek igen elavultak.
4. Mivel az EU-nál a biciklis létesítményeket támogatják, pályázd meg ezt, persze úgy, hogy tudod, valójában min spórol majd a falu. A vízvezetékcsere persze óhatatlanul feltétele, hogy fölötte biciklisjárda épüljön. Nem? De.
5. Ha elnyerted a pénzt, cseréld ki a vízvezetékeket, fogj egy biciklizésre alkalmatlan téglát, és építs egy keskeny, ótvar téglás utat, amin a gyalogosok között kétkerekű járművek haladnak majd. Az útügyi előírásokra nem kell kényesen ügyelni.
6. Ha készen van, keresd meg a helyi általános iskolát, és rendelj meg gyerekeket az átadóra díszletnek, persze valami izgalmas programként tálalva. Kérj kölcsön egy biciklit, és szedd elő az öltönyöd, szólj a papnak, hogy jöjjön szentelt vizet locsolni.
7. Menj ki öltönyben a helyszínre, mosolyogj, menj a gyerekek elé, ülj a biciklire, fotóztasd magad az újságírókkal, dicsekedj el, hogy bagóért vezetéket cseréltettél, és mostmár lehet hol biciklizni, majd ígérj még több kerékpárutat.
8. Szólj a regionális propagandalapot szerkesztő ismerősöknek, hogy írjanak valami szépet hőstettedről, és hogy tudják, kinek köszönhetik a modern, szép téglás (néhol aszfaltos), járdára vezetett kerékpárutat.
9. A bekövetkező balesetekről, a mindenütt járdára szokó biciklisekről hallgass, a statisztikáktól fosó rendőrök majd úgyis megmagyarázzák, hogy miért hülyék a közlekedők, és hogy szokni kell még a forgalmi rendet, amiben ők körmük szakadtáig segítenek.
Ha jól dolgoztunk, a végeredmény: ÍME, meg itt is ÍME
Elsőre kicsit nehéz megemészteni, de nyugalom, később csak rosszabb lesz. Ha valakinek hányingere lenne, az nem érti az európaiság lényegét, kötözködő, együtt nem működő, antiszociális figura. Komolytalan, és bolond, vagy netán politikai ellenfél. Országunk épül és szépül. Egészségünkre.
Van egy ilyen oldal is. Nem tudjuk, hogy mire jó, de érdekes, valaki kipróbálhatná egyszer.
7 komment
Címkék: botrány bringagyasz sajtofigyelo délalföld
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gaia admin 2011.09.13. 10:07:53
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.09.13. 10:19:56
(Amúgy sem csinál semmit Bohács, néha elmegy feszíteni átadásokra - lásd M43-as híd - , mintha ő csinálta volna. Nulla az egész ember, csak a pénzre megy - pedig nincsenek megélhetési gondjai - , harácsol.)
2011.09.13. 20:34:44
Milyen érdekes, hogy a VTV bejátszásában (1.22) még 13 kilométert akarnak terveik szerint építeni a 105 misiből, ami a végére 3,5 km-re rövidül.
csanadvary 2011.11.16. 09:18:12
Ezért kellett kivágni a fákat az erdőben?
Egyszerűbb lett volna egy sáv felfestése.
Utolsó kommentek