2010.03.16. 09:16
Semmibe vezető kerékpárút 120 millióból
A felső kép tavaly április közepén készült Deszk és Klárafalva között, az alsó március közepén.
Mint látható, az elmúlt 11 hónap alatt nemigen történt változás, leszámítva, hogy letörték az autóvédő karót, és ragasztottak egy lámpahasználatra felhívó matricát. És három tábla is titlja a 43-as úton való tekerést. Mint ahogy a térképen látszik, 1 km hiányzik még, hogy az kerékpárosok közlekedésül szolgáló aszfaltcsík eljusson Klárafalva határához.
A probléma nem újkeletű, már 2008 végén foglalkozott a témával a Délmagyar. A cikk szerint Deszk polgármesteré az ötlet, hogy a szegedi Széchenyi térről el lehessen jutni a makói Széchenyi térig. Felkereste az útvonalon lévő települések vezetőit, de részükről nem kapott támogatást. Mindezek ellenére a deszki önkormányzat kiépítette a rájuk eső részt, jelezve, innen már a többi telelülésen a sor, ők megtették, amit akartak. 2008 vége óta nemigazán történt előrelépés. Bár, egy 2009 májusi, a deszki életet bemutató cikk szerint a jövőben kiépül Klárafalváig. A kérdés, hogy mennyire jövőben.
Addig is, ha Szegedről Makóra szeretne eljutni a túrázó kerékpáros,a Marostól északra lévő út (ószegedi út) vagy a 43-astól délre lévő útvonal használata ajánlott. Mondjuk, a Délmagyar tavaly áprilisban tippeket adott, hogyan jussuk el Makóról a zsákutcáig. Csak sok az a 90 perc...
10 komment
Címkék: kerékpárút délalföld
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Rókakígyó 2010.03.16. 10:33:19
Bigmak · http://sabbathszombat.blogspot.com 2010.03.16. 10:55:22
sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2010.03.16. 11:44:30
odeon 2010.03.16. 11:55:18
Gondolom azért a támogatást felvették rá.
GaZe 2010.03.16. 12:19:59
hajrá Sun City! :)
ex-dr. vuk 2010.03.16. 13:11:19
ex-dr. vuk 2010.03.16. 13:12:54
Legalabb levennek a tiltast...
atomboy · http://szegedbicaj.blog.hu 2010.03.16. 14:32:08
De imho nem kellene igy a ket falu kozott megszakadnia, es az ut tovabbi reszerol kitiltani a kerekparosokat. 1 km hianyzik, onnantol van egy masik ut delre, ha a kerekparos Kiszomborra vagy Makora megy. Ferencszallas igy is kiesik. Nem valami bringabarat hozzaallas.
csanadvary 2010.04.15. 11:53:04
a, Ószegedi út-tápétól Makóig, keskeny, kelleme, autószegény út. Szinte tökéletes.
b, végig a Maros töltésen- irtó hosszú, csöndes, kanyargós, poros, de szép látvány vár.
c, reá mégy a kerékpárútra, elmégy egy betonúton balra fel a gátra, egészen Kiszomborig, vagy Betekersz Klárafalváig, és onnan a 43-as mellett Ferencszállásig, onnan pedig van egy földút- egy kicsit traktoros-de rövid, gyors, és hangos.
d, lefele a térképen jelölt határ felé vivő műúton-amit én még nem jártam be.
e, esetleg sztem még egy megvalósítható út lenne a most kiépülő sztráda melletti szervízúton. Kérdéses h a hídon hagynak e a kerékpárosoknak helyet mint pölö a Szent László hídon.
Egyébként aztán kitalálta valami fantaszta elme, h 10év múlva a szegedi Széchenyi térről, eljuthatsz kerékpáron az aradi Széchenyi térre....hogy aztán ebből lesz e valami?? ki tudja?? egyszer tán lesz. De először államilag kellene a klárafalvi részen segíteni :):)
Utolsó kommentek